OglasPPC oglaševanje

Kaj je CTR v "Yandex. Direct"? Indeks CTR CTR

Pravijo, da je oglaševanje - to je zelo donosen posel. Vendar pa mnogi začetniki trdijo s tem. Njihovi oglaševalski proračuni se topijo pred našimi očmi, zaletavate v čudno sliko: CTR. Izkazalo se je, da je najpomembnejši dejavnik, vključene v izračun algoritma CPC. Poskusimo razumeti, kaj je CTR "Yandex. Direkt", in kako, da bi prijatelji z njim. Vprašanje, po mnenju strokovnjakov, globalno. Razumevanje tega dejavnika bodo prihranili veliko denarja za oglaševalske akcije in več denarja.

Nekaj besed o "Yandex. Direkt"

Internet - je najbolj priljubljena platforma za oglaševanje vaš izdelek ali storitev. Zaposluje različnih podjetij, katerih dejavnosti so omejene na organizacijo interakcije med tiste, ki želijo, da se pozanimajo o, in webmastere, da se ljudje, ki opravljajo svojo spletno stran za oglase.

Največje priložnosti v tem poslu v iskalnikih. To so podjetja, ki se ukvarjajo z oblikovanjem posebne programske opreme. Vi ste jih nenehno sooča pri iskanju kakršne koli informacije.

"Yandex. Direct" je eden izmed najbolj priljubljenih oglaševanje podjetja v rusko-jezika interneta. To je organizirano na podlagi podjetja, ki je ustvaril istoimenski iskalnik. "Yandex. Direct" zagotavlja oglaševalci in lastniki spletnih mest (webmasters). Najprej porabiti denar za nekaj, da se javijo, slednji prejme majhen del njih za zagotavljanje lastne strani.

Servis, njihovo vezavo med seboj, seveda, ureja postopek. On mora nenehno vzdrževati ravnotežje med oglasa in kliknite na to. V nasprotnem primeru bo šel naprej in oglaševalci in webmasters. In obiskovalci počutijo, da so njegove storitve niso kakovostni dovolj in gredo v drugo iskalnika. Internet - zelo konkurenčno območje. Zdaj, boste razumeli, kaj je tema za razpravo izjavil, lahko greš na srce zadeve. Torej, kaj je CTR "Yandex. Direct"?

pravila

Treba je razumeti, da so ljudje, vključeni v oglaševanju, veliko. Uporabljajo iste ključne fraze zato tekmujejo med seboj. In kot sodnik deluje "Yandex. Direct". Izobraževanje, ki ga je podjetje organizirano, daje nekaj informacij o tem, vendar ne dovolj.

Namen "Yandex" - zaslužek sredstva. To ustvarja pravila, ki omogočajo vsakemu oglaševalcu, da se v čim večji meri. Na primer, lahko cena klika na "Yandex. Direct" razlikuje od podobnih oglasov. "Sodnik" ni videti, koliko ste pripravljeni plačati, in pregled potrošnika. To je bolj pomembno, da se ljudje, ki prečkajo oglas.

Če razumete to točko, potem pa ugotovimo, kaj je CTR v "Yandex. Direkt", in kako to vpliva na proračun, da bo lažje. Še enkrat, družba ni važno, koliko denarja ste pripravljeni dati, če se oglasi ustvarili grdo in ne javni interes. Njen namen je pridobiti od vsakega malo več, v smislu svojih dejavnosti.

Kaj je CTR v "Yandex. Direkt"

V tehnično podporo opisan ta koncept je zelo dostopna. CTR (kliki) je pokazatelj CTR banner ali oglas. Formula Izračun vključuje dva kazalnika: število konverzij in prikazov. CTR - je zasebna med njimi. To pomeni, da ga dobijo, morate klikov, deljeno s prikazov. Vendar pa ni vse tako preprosto.

Najprej, "Yandex" ni dobro, da je ta številka. Pri odločanju, katere oglase je najprej osredotoča na predvideno CTR. In kot "Yandex" prejme podatke - nihče ne razume. Enako tehnična podpora je pojasnil, da se osredotoča na povprečno storilnost podobnih oglaševalskih akcij, ob upoštevanju karmo mestu (če obstaja).

Real CTR začne šteti šele po določenem številu prikazov. Na primer, so bili leta 2016 za vsaj 400. cena na klik v "Yandex. Direkt", je odvisno od tega kazalnika. Manjši, dražje bo oglas.

oglaševanje enote logiko sortiranje

Oglejmo si primer, ki kaže, kako se je stopnja CTR - CTR. Ti in jaz sva dva oglaševalca. Eden od njih je pripravljen plačati 20 rubljev. Za vsak ukrep za stranke, drugi smilijo teh sredstev. Rekel je, da je cena 10 str.

Njihove akcije traja nekaj časa. Kot rezultat, je "Yandex" videl prve sto vtisi prejela 5 klikov. Njegova CTR - 5%. Drugi oglaševalec preživel svojo kampanjo veliko bolje. Je za isto sto število prikazov CTR - 15%. Dobro opravljeno!

In to ob istem času pridobil Yandex? Od prvega: 20X5 = 100R. Drugi: 10x15 = 150r. Kdo je donosno? To je jasno vsakomur, saj se oglasi prikazujejo enako količino časa. Ampak z bolj ekonomično, vendar marljivi oglaševalca, "Yandex" dobi več. Torej, glavo, da se norec ne bo dal to deloholik prednost. In kot bonus - nižja cena na klik.

To vpliva samo na proračun CTR?

Oglaševalci se nenehno trudijo, da se prilagodijo "Yandex. Direct". Izobraževanje za tiste, ki želijo ustanoviti svoje podjetje izboljšuje. Da bi dosegli rezultat, in ne gorijo, morate biti zainteresirani za nove izdelke, preučiti izkušnje drugih. Na primer, že pred časom je postalo jasno, da je "Yandex" odzval na celotno akcijo, in ne na ločenem banner. Analizira, kako potankosti strokovnjak zbrane ključne besede, ki so pri ustvarjanju oglasov uporablja.

Poleg tega, "Yandex" zbira informacije o vsakem ime domene. Če je neugodna, govorimo o "karma mestu." To vpliva na rezultate iskanja, torej postavlja ceno na klik. Več o tem, še posebej, če je še kaj negativnega o vaši spletni strani, si lahko samo eksperimentalno smer. Morate ustvariti dveh enakih oglasov, ki vodijo na drug naslov. Za ceno, bo predlagana storitev glej na to, kar je imel boljši odnos.

Kako povečati CTR?

Strokovnjaki imajo veliko mnenj o tem vprašanju. Večina od njih so nagnjeni k misli, da bi morali delati preko oglasa. Če želite začeti zbirati vse možne sledi. Njihova kakovost "Yandex" mora analizirati, kdaj naj preveri svojo akcijo. Bolje ključne besede, nižja je cena. Ta Strokovnjaki so ugotovili v praksi.

Drugo mesto pri izboljšanju CTR je oglas sam. Ključni izrazi, da se naslov in besedilo. Izraziti ga je treba, ko ustvarite akcijo. "Yandex" razume ta znak kot željo za oglaševanje na točno pojavi beseda. Ta odpravlja dodatne, neciljne prikazov. Zato, da ne zmanjšuje CTR.

Stop besede

Obstaja funkcija storitev, ki omogoča, da se ne prikaže oglase na določene poizvedbe. Imenujejo se "stop besede". Na primer, želite oglaševati plašče. Seveda, morajo biti vse zahteve s to besedo izračuna in sprejme. Ko imate besednih zvez, ki jih pozorno preberite. Tam je prepričan, da je "sled pod krzno plašč" in veliko več. Take zahteve, če niso prepovedane, se bo zmanjšala svoj rezultat, udorozhat celotno oglaševalsko akcijo. To je, ko je ustvarjanje oglaševanje najbolj pomembno, da se ključne fraze.

izbor občinstva

Prav tako pomembna točka. "Yandex" se je osredotočila na ključne fraze. Vendar pa ni vsak, ki piše prijave imajo denar ali sposobnost za nakup blaga ali naročilo storitve. Ta del občinstva je treba odrezati. Na tej lokaciji tam v starosti, geografski lokaciji. Saj ne potrebujemo ljudi, od Magadan gledal oglas za v Jalti prodajo cvetja? Oni ne bodo porabili niti centa na njih, možnost, da teh ljudi ne bi bilo. Ker bi morala še enkrat pozorno poglej katere ponujate svoje storitve. Naredite portret verjeten kupec nanj in vodeni. Potem "Yandex" vam bo dala veliko CTR, ampak samo akcijo - resno dohodek. Srečno!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 sl.delachieve.com. Theme powered by WordPress.